Copyright © 2013 CupCo
wykonanie: SeeNet

Aktualności

Wydarzenia

18 ste urodziny Coctail Bar Max w Jastrzębiej Górze

Huczna 18 stka Coctail Baru Max w Jastrzębiej Górze i największy Cosmopolitan na świecie z wielką niekończącą się dolewką w kubkach CupCo.

Wprowadzamy nowy produkt na rynek!

Wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów wprowadzamy kolejne nowe produkty do naszej oferty, produkcja wre a my już nie możemy się doczekać aby pokazać światu rezultaty naszej pracy ..

Razem dbamy o środowisko

Czy wiesz, że dla 2/3 Polaków ważne jest korzystanie z przedmiotów wielokrotnego użytku?, najczęściej sięgamy po ekologiczne torby na zakupy. Z przyjemnością informujemy, że co raz więcej konsumentów korzysta również z ekologicznych kubków wielokrotnego użytku. Razem dbamy o środowisko :)

Long Drink Finlandia w kubkach wielokrotnego użytku

Long Drink Finlandia w kubkach wielokrotnego użytku

Finlandia decyduje się na sprzedaż long dirnk w kubkach wielorazowego użytku. Kubki prezentują się efektownie, schłodzone lodem i zimnym napojem, świetnie sprawdzają się w dużych klubach czy lokalach, podczas imprez masowych zapewniając bezpieczeństwo.

Zatoka Sztuki Beach Club w Sopocie

Zatoka Sztuki Beach Club w Sopocie

Zatoka Sztuki po raz kolejny decyduje się na korzystanie z kubków wielorazowego użytku w Beach Club w Sopocie. Kubki Cupco są doskonałą alernatywą dla tłukących się szklanek czy pokali stąd też chcąc zapewnić bezpieczeństwo przebywania na gorącej sopockiej plaży nietłukące się kubki wielokrotnego użytku są zdecydowanie niezastąpione!

Reaktywacja marki 10,5

Reaktywacja marki 10,5

W Lipcu tego roku bez szumu reklamowego w sklepach znów pojawiła się znana w latach 90. marka piwa Dziesięć i Pół, decyzją Kompanii Piwowarakiej. Kubki CupCo są głównym elementem wsparcia sprzedaży w gastronomii.

Warka Radler na Męskim Graniu

Warka Radler na Męskim Graniu

Miło nam gdy po raz kolejny mogliśmy przygotować kubki wielokrotnego użytku na tą kultową imprezę jaką jest Męskie Granie. Warka Radler "rządziła" podczas spotkania w 2013 uzyskując już w poprzednich latach zasłużoną popularność.

kubki CUPCO na Woodstock

kubki CUPCO na Woodstock

Historia tej cyklicznej imprezy odbywającej się obecnie w Kostrzynie nad Odrą sięga 1995 roku corocznie przyciągając kilkaset tysięcy osób. 1-3 sierpnia 2013 na festiwalu zagrali m.in: amerykański zespół Anthrax, Kaiser Chiefs, Enter Shikari, Ugly Kid Joe, Atari Teenage Riot, Danko Jones, Hunter, Farben Lehre, Emir Kusturica & No Smoking Orchestra, Third World, Mech, Gooral & Mazowsze, These Reigning Days, Leningrad, Soldiers of Jah Army, Kamil Bednarek, Big Cyc, Ja Mmm Chyba Ściebie, Death by Chocolate, Maria Peszek, Kiril Dzajkovski, Ga-Ga/Zielone Żabki i Carrantuohill.

Firma CUPCO wygrała przetarg na dostawę kubków dla firmy Carlsberg na obsługę przystanku Woodstock.

Kubki dla marki Książęce

Kubki dla marki Książęce

Kompania Piwowarska decyduje się na kubki wielorazowego użytku do obsługi marki Książęce

logotypy Somersby

logotypy Somersby

Pierwsze testy dla Carlsberga z logotypami Somersby

kolejne Męskie Granie

Grupa Handlowa Żywiec po raz kolejny decyduje się na wykorzystanie kubów 0,4l do obsługi eventów Męskie Granie.

zamówienie z firmy Bayer

Firma Bayer decyduje się na wykorzystanie kubków wielorazowego użytku w promocji swoich nowych technicznych tworzyw sztucznych.

logo LECH w wersji oszronionej

CUPCO wygrywa kolejny przetarg i dostarcza kubki wielorazowego użytku dla Kompanii Piwowarskiej – hitem jest logo Lech w wersji oszronionej.

zamówienie na imprezy Desperados

zamówienie na imprezy Desperados

W lipcu 2012 roku Grupa Handlowa Żywiec w ramach promocji zupełnie nowego, czerwonego piwa Desperados Red w edycji limitowanej zamawia kubki wielorazowego użytku do obsługi imprez Desperados związanych z promocją. Wyjątkowy, orzeźwiający smak guarany to propozycja dla wszystkich, którzy lubią imprezować do białego rana.

Specjalnie zamówienie kubków Desperados

Specjalnie zamówienie kubków Desperados

Grupa Handlowa Żywiec zamawia specjalne kubki z zadrukiem Desperados Reds 150 000 szt. – akcje promocyjne w Multikino.

kubki dla Marki Grolsh

kubki dla Marki Grolsh

Kompania Piwowarska wprowadza kubki wielorazowego użytku do obsługi marki Grolsh

Męskie Granie

Męskie Granie

Grupa Handlowa Żywiec zamawia kubki na obsługę eventów Męskie Granie z marką Warka Ladler

Burn Selector Festival 2012

Burn Selector Festival 2012

Coca Cola zamawia dostawę kubków wielorazowego użytku do obsługi Burn Selector Festival 2012.
Burn Selector Festival tworzy między publicznością a artystami wyjątkowo intymną atmosferę, w której doskonale brzmią nawet typowo klubowe koncerty, jak i debiutujące zespoły i grupy muzyczne.




Warka Radler

Warka Radler

Grupa Handlowa Żywiec prowadza na rynek nową markę piwa Warka Radler, kubki wielorazowe są wsparciem dla sprzedaży.

wygrany przetarg

Firma CUPCO wygrywa przetarg na dostawę kubków wielorazowego użytku dla Kompanii Piwowarskiej, testy projektu kubków wielorazowego użytku w lokalach gastronomicznych, marki Lech i Tyskie

realizacja zamówienia dla Sopockiej Zatoki Sztuki

realizacja zamówienia dla Sopockiej Zatoki Sztuki

Zatoka Sztuki Beach Club to letni klub na sopockiej plaży jedyny w tym kurorcie o tak niepowtarzalnym klimacie, gdzie poczuć się można jak na Ibizie. W tym miejscu idealnie sprawdziły się kubki wielorazowego użytku CUPCO, które przygotowujemy także pod daną imprezę tematyczną w tym miejscu.

Ełk rocznica wodociągów

Ełk zamawia kubki na rocznicową imprezę wodociągów Ełk.

rozszerzenie projektu kubków w lokalach gastronomicznych

Kompania Piwowarska rozwija projekt wielorazowych kubków w lokalach gastronomicznych dla marki Lech i Tyskie

wprowadzamy kubek 0,5 l

Wprowadzenie kubka o pojemności 0,5L

Wprowadzenie kubka w wersji szronionej

Kompania Piwowarska wyposaża pierwszy w Polsce lokal gastronomiczny w kubki wielorazowego użytku, w wersji szronionej.

Towarzyskie mecze reprezentacj Polski

Towarzyskie mecze reprezentacj Polski

Dostawa kubów dla grupy handlowej Żywiec na towarzyskie mecze reprezentacji Polski w Gdańsku, Polska – Niemcy.

Męskie Granie Lipiec 2011

Męskie Granie Lipiec 2011

Marka Żywiec jest inicjatorem i pomysłodawcą ogólnopolskiej trasy koncertowej Męskie Granie,od 2010 roku czołowi polscy muzycy oraz twórcy sztuk wizualnych biorą udział w tym wydarzeniu. Dyrektorem artystycznym przedsięwzięcia został Wojciech Waglewski i pełnił tę funkcję również w kolejnej edycji wydarzenia.



Celem projektu Męskie Granie jest zaprezentowanie twórczego oblicza polskiej sceny muzycznej oraz zachęcenie słuchaczy do muzycznych eksperymentów.

Muzycy, biorący udział w projekcie Męskie Granie 2011, połączyli siły, by stworzyć nowy singiel. Tak powstał utwór 'Kobiety nam wybaczą'.


Firma CUPCO była dostawcą kubków dla grupy handlowej Żywiec na cykl eventów Męskie granie.